- Hizmet verdikleri dönemde birbirinden ayrılmaları mümkün olmayan parçaların emeklilik dönemlerinde de birlikte bulunmaları gerekir.
- Yerli ve yabancı demiryolu sevenlerin blog, forum ve sitelerinde bu durum sürekli olarak eleştiri konusu olmaktadır.
- Olması gereken yerde bulunmayan 23004 no lokomotifin tendırı ( su ve kömür vagonu ) Çamlık Müzesinde ironik bir şekilde su ve kömürü gövdesinde bulunan tank lokomotifin arkasında durmaktadır.
- Buharlı lokomotiflerimizi hurda fiyatına İngilizlere satan, Karakuyu-Eğirdir hattını çürümeye terkeden, YHT için dağlarda onlarca tünel açan ancak 23004 no lokomotifin tendırı konusundaki taleplerimize yılllardır cevap vermeyen TCDD'nin bu yaklaşımı bizleri oldukça üzmektedir.
http://www.change.org/petitions/tcdd-23004-no-buharlı-lokomotifin-çamlık-müzesindeki-tendırını-haydarpaşa-ya-getirin?utm_campaign=autopublish&utm_medium=facebook&utm_source=share_petition