Benim için en ilginç lokomotif SBB E 3/3 Elektrik Buharlı lokomotiftir. Birinci ve İkinci Dünya Savaşları sırasında kömür madeni olmayan ancak XX. Yüzyıl'ın başından beri hatlarının neredeyse tamamını elektriklendirmiş olan SBB savaş zamanlarında Almanya kömür vermediği için kömür sıkıntısına girmiş ve deneme amaçlı olarak iki adet manevra lokomotifini pantograf, trafo ve rezistans ile donatarak elektrik-buharlı diye bir lokomotif icat etmiştir. Kazanın içindeki su rezistanslar aracılığı ile ısıtılarak kaynatılmıştır. Ancak lokomotiflerin performansları korkunç seviyede kötü olunca bu projenin büyütülmesinden çabukça vaz geçilmiş ve söz konusu iki buharlı lokomotif tekrar kömür ile çalışacak şekilde geri dönüştürülmüştür. Bu lokomotiflerin tek iyi tarafı hazır hale gelme sürelerinin birkaç saate nazaran 30-40 dakikaya düşmüş olmalarıdır.
Malesef modellenmemiştir.