Yukarıdaki fotoğraflardan anlaşılacağı üzere yolcu vagonu altına V 100 dizel
şasi konmuş ancak öndeki buharlı modelin de yürüyen aksamı değiştirilip,
bojili aks takılmış.
Bence dizel yürüyen şasi ve önündeki buharlının işlevsiz oluşu anlamsı bir görüntü vermiş.
Oysa yeniden bir düzenlemeye gidilse ve yine Sevgili Kemal Bey'in önerisini dikkate
alsak bu tür bir çalışma nasıl yapılabilinir.
Aşağıdaki görüntülerden izleyeceğimiz durum şöyle olabilir.
Yolcu vagonu altına oynar aks sistemi olan bojili bir sistemi takıp, önde bulunan buharlı
lokomotifi işler konumda kullanmak loko ve vagon komple olacak şekilde tasarlamak
daha uygun olacaktır.
Yolcu vagonu boyutlarında kömür yük vagonu şasi kullanmak ve kendinden tenderli bir
buharlı lokomotifi vagona montajlamak doğru olacaktır.
Aşağıdaki fotoğraflardan görüleceği üzere ben buharlı lokomotifi kazan yapısında yürüyen
aksamı olan bir Fleischmann lokomotifi düşündüm.
Bu tür bir lokomotif olduğu gibi kendinden tenderli olan lokomotifte olabilir.