Sedat Bey, önerileriniz için çok teşekkürler.
İsmail Bey, ayrıntılar bu model için çok önemli. Bu modelin siz de takdir edersiniz ki ayrı bir anlamı var.
Gerçeği Türkiye’nin en iyi korunan buharlı lokomotifi olduğundan modelinde de mümkün olduğunca ayrıntılara
yer vermeye çalışıyoruz.
Kemal Bey, sizin de belirttiğiniz gibi İhsan Bey çaydanlığı iyi şekilde yapar.
Siz de Mahmut Bey’in izni ile uygun bir şekilde markize yerleştirebilirsiniz.
Kemal Bey, aman direncinizi kırmayınız. El elden üstündür daima, daha nice modeltrenciler çok daha iyi örnekler ile
bizlere paylaşımlarda bulunacaklardır.
Çalışmalarımız ile ilgili beğenileriniz için çok teşekkür ederiz.
Sevgili Gürkan, güzel düşüncelerin ve ilgin için çok teşekkürler.
Markiz içinde tavan üzerinde bir değişikliğe gittik. Mahmut Bey’in uyarısı ile ve gönderdiği detay fotoğraflarından tavan
lambrilerinin daha koyu bir renk olduğunu saptadık.
Aşağıdaki fotoda 55022’nin markiz içindeki tavan lambrilerinin son şekli görülmektedir.
Fotoğraftaki renge göre lambrilerin rengini daha koyultarak üzerine parlak vernik uyguladık ve sonra yine kirletme yaptık.
Markiz içinde, makinistlerin seyir halinde belli aralıklar ile oturdukları tabure şeklindeki hareketli demir şasi üzerine
yuvarlak ve branda kumaşından kaplanmış oturma koltuğu bulunmaktadır.
Yedek markizimizi yine makinist oturağı yapımında yer tespiti için kullanıyoruz.
Fotoğraflardan gerçeğini örnek alarak evergreen plastik malzemeden bu oturağı yaptık ve markiz içine takarak
kontrol ettikten sonra renklendirdik.
Modifiye çalışmasını yaptığımız modelin markizin içine kalıcı olarak makinist oturağını taktık.
Markiz içinde bir ayrıntıyı daha vermeye çalıştık. Bu tür çalışmalar gerçekten çok keyifli olmakta ve gerçeğini
inceleyip, yapabildiğimiz kadarı ile ek aksesuar çalışmalarını modele uygulamak çalışmalarımıza güzel bir anlam katmaktadır.