Kemal ağabi teşekkür ederim. Doğru tek başıma yaptım, eşimin, oğlumun ve kızımın destekleri büyük.
Hakikaten 3 ayda yaptım. Başladığım işleri biran önce bitireyim diye biraz fazla zaman ayırdım açıkçası.
Bu şekilde değil tabi fazlası var. Henüz yüklemediğim resimleri birazdan göndereceğim.
İlave olarak yaptığım köprüler, istasyon platformları, üst geçit vs. aşağıda devam ediyor.
Dekotadan viyadük çalışmam henüz devam ediyor. Bitince onu da paylaşacağım.
Kemal ağabi ayrıca balastlama için verdiğin bilgi içinde teşekkürler.En kısa zamanda uygulayacağım.
Yaklaşık 10 gündür ara verdim.Küçük bir kaza. Parmağımı kestim, biraz derin oldu, dikişleri henüz aldırdım.
İyileşmesini bekliyorum.
Henüz başladığım viyadük ve ayakları bitene kadar geçici olarak hazırladığım karton viyadük ve mdf ayakları boyayarak yerleştirdim. Dekotadan yapmaya başladığım ve “Ankara-İstanbul Hızlı Tren Viyadük” resimlerini örnek aldığım viyadük çalışmamın resimlerini, tamamlanınca paylaşacağım.
Daha önce hazırladığım ve yarım kalan köprüleri tamamlayarak boyadım ve yerleştirdim.
Demir köprü korkuluğuna pas görüntüsü vermeye çalıştım.
Tabi her iki köprüyü buraya geçici olarak şimdilik koydum. Viyadük yapımım tamamlanınca buraya sadece taş duvar destekli demir köprüyü ve üzerine demir korkuluğu koyacağım.
Demir köprü taş duvar ayaklarını dekota üzerine duvar görüntüsü derinliği vererek ve dört tarafını yapıştırarak oluşturdum. Daha doğrusu her iki köprünün tüm parçaları dekotadan. Bu köprüler çok zamanımı aldı ama çok ayrıntıya girmeye çalıştım.