Model Trenciler Kulübü
Markalar, üreticiler => Modelleisenbahn Group => Roco => Konuyu başlatan: Okan - Kasım 18, 2007, 23:24:52
-
Merakla beklediğiniz Krokodil fotografları geliyor, henüz inceleme yok sadece masaüstü fotograflar, henüz kıvrılma da yok, düz sade fotograflar
(http://www.modeltrenciler.com/files/out.php/i329_Img20071118235729.JPG)
(http://www.modeltrenciler.com/files/out.php/i330_Img20071118235825.JPG)
(http://www.modeltrenciler.com/files/out.php/i331_Img20071118235845.JPG)
(http://www.modeltrenciler.com/files/out.php/i332_Img20071118235928.JPG)
(http://www.modeltrenciler.com/files/out.php/i333_Img20071119000018.JPG)
-
(http://www.modeltrenciler.com/files/out.php/i334_Img20071119000052.JPG)
(http://www.modeltrenciler.com/files/out.php/i335_Img20071119000117.JPG)
-
Okan bey,
Cok guzel bir lokomotif. benim de uzun zamandir ilgimi cekiyordu. Gule gule kullanin. Fotolarin devamini merakla bekliyorum.
Bunu katenerle mi calistiracaksiniz? Eger oyleyse danismak istedigim bir iki temel konu var. Iki gun once Viessmann'in starter setini aldim.. 14 tane direk ve teller iceriyor set ancak icinde elektrik baglantisini yapan "connection mast" yokmus. O yuzden henuz dememem mumkun olmadi. Merak ettigim bunu dogrudan DC ya da DCC guc kaynagana baglamak dogru olur mu? Viessmann "connection mast" ile guc kaynagi arasina bir de "sigorta" eklemek gereklidir demis ve onu da ayrica satiyor. Bu konuda bir tecrubeniz var mi?
Simdiden tesekkurler, tekrar gule gule kullanin...
-
Ne yazık ki benim katener sistemi hakkında deneyimim yok, bir kaç tane direk ve teli 1994'de Ankara da SEO oyuncaktan almıştım. Bazen görüntü amaçlı bu tip durumlarda kullanıyorum. Bunlar o yılların LIMA markasından, tellerin direklere lehimlenmesini öneriyorlardı.
Lokomotifin kendi klavuzunu incelediğimde katener ile çalışabileceğini okumuştum ancak tesisat hakkında bilgim yok. Lokomotif fabrika çıkışı olarak raylardan elektirik almaya ayarlı durumda geliyor. Katenerden elektrik almak için içinde ufak bir anahtar gibi bir düzenek var, üst gövdeyi çıkartarak düzeneği ayarlamak gerekiyor. DCC için sanırım katenerin ve pantografın dokunmasını garantilemek(kateneri sıkı ve alçak şekilde pantografı sıkıştıracak düzeyde) yapmak gerekli, aksi takdirde iletim sorunu olabilir.
Sigorta konusunu tam çıkartamadım, ben de merak ettim, fırsat bulunca araştırayım.
-
Çok hoşuma giden bir loko güle güle kullan abi.