Gönderen Konu: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)  (Okunma sayısı 20369 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Harun

  • Administrator
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 65
  • İleti: 2880
  • herşey MTK yüzünden...
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #20 : Temmuz 01, 2013, 12:30:29 »
Okancım,

Ne olacaklarını bilmiyoruz galiba ama Haydarpaşa'nın artık gar veya halka açık bir tren müzesi olmayacağını biliyoruz.


HArun

Çevrimdışı glyond

  • Önder Sönmez
  • Kulüp Üyesi
  • Forum Üyesi
  • Yer: ?stanbul
  • Yaş: 52
  • İleti: 262
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #21 : Temmuz 01, 2013, 12:47:54 »
Haydarpaşa'yı kaybettik gibi gözüküyor, Toki beklemede. Üzülerek söylüyorum ki, bu proje ye GATA arazide dahil edilecek gibi , bari hiç olmazsa bina orjinali gibi kalsa

Çevrimdışı ihsan

  • Ihsan Günder
  • Kurul Üyesi
  • Forum Üyesi
  • Yer: istanbul
  • Yaş: 70
  • İleti: 987
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #22 : Temmuz 01, 2013, 12:52:03 »
Ulaştırma bakanı  geçen ay resmen açıkladı
Haydarpaşa garı asla raylı ulaşıma kapatılmayacak ancak çalışmalar için iki yıl ulaşıma ara verlecek
Resmi açıklama bu şekilde inanmak mecburiyetindeyiz

Sirkeci garı için henüz  resmi açıklama yapılmadı
Yapılanlara projelere bakılırsa Yenikapı merkez olacak
Bana göre tren yenikapıdan öte gitmeyecek
 Cankurtaran mevkiinde trenlerin yarattığı titreşim Topkapı Saray duvarında ciddi tahribat yaptı
Yetkililer durumun çok ciddi olduğunu söylüyorlar neticede tarihi eser müdahele kısıtlı burada tren seferleri durdurmak bana mantıklı geliyor
Cankurtaran/Sirkeci hattının olduğu kesim saray bahçesidir
Bilmiyorum ama içinden tren geçen saray bahçesi başka varmı acaba

Burada esas konu acaba Sirkeci Gar binası ne olacak?
Bende diğer arkadaşların fikirlerini  merak ediyorum

Çevrimdışı Harun

  • Administrator
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 65
  • İleti: 2880
  • herşey MTK yüzünden...
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #23 : Temmuz 01, 2013, 15:36:34 »
Binali yıldırım Haydarpaşa ile ilgili şöyle demiş.

-------
Haydarpaşa Garı'nı da içerisine alan projeye ilişkin bir soru üzerine ise Yıldırım, ''(Haydarpaşa'da) Sorun yok. 2006'dan beri çalışılıyor. Her türlü süreçten geçti. Belediyelerden geçti. İtiraz süreçleri de son erdi. Haydarpaşa'nın, bölgenin doğal yapısını koruyacak, tarihi değerlerini muhafaza edecek ve fazla yoğun yapılaşmaya izin vermeyen, tarih ve tabiat varlıklarını koruma kurullarının da onayladığı proje gerçekleştirilecek. Haydarpaşa Garı otel değil, halka açık olarak devam edecek'' ifadelerini kullandı.
-------

Tamam da...

1. Onaylandığını söylediği proje nedir belli değil. Taksim'e kışla/AVM falan da biryerlerde onaylanmıştır muhtemelen. Gezi olayları olmasa yapılacaktı zaten. Proje onaylanmış ama neden ne yapılacağını söylememiş.

2. Otel değil, halka açık ne demek? Halka açık çok yuvarlak bir laf. AVM de hastane de, pastane de hatta karhane de halka açık yerler. Buraya tren gelecek denmiyor, sadece halka açık deniyor.

İyi politikacı, sorulan soruya cevap vermeyip, etrafından dolaşıp cambazlık yapana, kendi istediğini söyleyene denir. Birisi bana "politika yapma" derse iltift kabul etmem hatta bozulurum.

Haliyle Binali Yıldırım da güzel politika yapıyor.

Halka açık yermiş... iyi tamam da kardeşim nedir söylesene onaylanan projede garı ne yapacaksınız?

Nedir bu, halka söylenmemesi gereken bir sır mı senelerdir bir türlü öğrenemedik.

Harun

Çevrimdışı Harun

  • Administrator
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 65
  • İleti: 2880
  • herşey MTK yüzünden...
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #24 : Temmuz 01, 2013, 16:10:45 »
Bakın Üsküdar belediye başkanı daha 27 Mart 2013 de ne demiş.

Otel, AVM herşey var maşallah...

http://www.rayturk.net/haydarpasa-demiryolu-hatti-sokulecek.html/


Çevrimdışı glyond

  • Önder Sönmez
  • Kulüp Üyesi
  • Forum Üyesi
  • Yer: ?stanbul
  • Yaş: 52
  • İleti: 262
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #25 : Temmuz 01, 2013, 16:48:40 »
Çekmeköy'ü  şileye doğru geçince Sarıgazi  sapağında  sol taraf da  asker kışla vardır, Sarıgazi Kışlası. Şu anda burada hiç bir faaliyet yok sadece bir bölük asker arazi koruması için burada bulunuyor. Haydarpaşayı da ilgilendiren en  projenin bir ayağı burada.

İstanbul da bulunan tüm GATA'ların büyük bir yapı ile bu arazide toplanması planlanıyor......,

Hali ile Haydarpaşa da ki GATA'da buraya gelecek burada boşalan arazi ile ilgili olarak da TOKİ'nin planları var mutlaka bu planın içerisinde Haydarpaşa da vardır 

Çevrimdışı GallardoMrt

  • C. Mert ERAYAN
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 36
  • İleti: 7
  • Demir ağlarla örelim evimizi..
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #26 : Temmuz 03, 2013, 21:11:31 »
Selamlar forum üyeleri, pek etkin olamasamda yoğunluktan dolayı, bilgilendirmek istedim forumu.

Marmaray CR3 projesinde 1 senedir çalışmaktayım. Haydarpaşa ve sirkeciye olan meraklar haliyle bizde de mevcut ama en azından akıbetlerini iyi niyetimizi koruyarak biliyoruz.
Projemizin adı da öncelikle Halkalı-sirkeci Haydarpaşa-Gebze banliyö hattının iyileştirilmesidir marmarayın açılımı. Buradan bu iki istasyonun adı geçmekte ilk elden.
Proje ihalesinin 200 milyonluk kısmı olan sinyalizasyon haydarpaşa ve sirkeciyi de kapsamaktadır, fakat bu iki istasyonda sadece IC-OCC (Inter Cıty Operation Control Center) yani şehirlerarası hat kontrol merkezi kurulacak. Sinyalizasyon komple yenilenecek fakat şehirlerarası olarak yenilenecek. Bu işin güzel tarafı ve umut verici tarafı. CR yani banliyö hattının sinyalizasyonu maltepeye kurulacak büyük merkezden yönetilecek. Gebzede de bir sistem olacak anadolu yakasından bahsedersek.
@ Marmaray CR3 Project

Çevrimdışı GallardoMrt

  • C. Mert ERAYAN
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 36
  • İleti: 7
  • Demir ağlarla örelim evimizi..
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #27 : Temmuz 03, 2013, 21:34:15 »
*8 Haziran 2003 tarihinde AKP'nin Ankara-İstanbul hızlı tren hattını tamamlamak yerine, Abdülhamit zamanından kalan 725 km. lik hattı modernize edecek şekilde Alarko ile ortak İspanyol şirketiyle bir anlaşma imzaladığını,

*Bu hattın Ankara-Eskişehir arası için 600 milyon dolarlık bir harcama yapılacağını ve bu projenin hızlı tren ile bir ilgisi olmadığını aksine hızlı treni engellemek için bir aldatmaca olduğunu,

Burayı düzeltmek isterim, bahsedilen ispanyol firmanın adı OHL olup şuanda marmaray CR3 ihalesinin sinyalizasyon hariç tüm işlerini yapan firmadır. Üstteki mesajda bahsettiğim gibi orada çalışmaktayım.
Bahsi geçen eski hat ''hızlandırılmış'' tren için bile uygun olmayan dönüş yarıçapları uluslararası hızlı tren standartlarını kapsamayan, kullanılan raylar eski tip şehiriçi raylar, tek hatlı bir yoldur. (Şuanda Marmarayda şehiriçi hatta bile 60E1 350HT isimli en üst seviye şehirlerarası raylar kullanılmaktadır)
OHLnin yaptığı çift şeritli, kullanılan balast tabakası bile kireçtaşı değil en sert kayaç olan bazalt olan, şartname tamamen BS (ingiliz standartları) üzerine olan kontrollüğü tam yapılmış bir hattır. Bu nedenle eski hattın gittiği kıvrımlı yollar yerine sayısız tünel ve viyadük yapılarak olabildiğince düz bir yol izlenmiştir ki trenler 250 km yapabilsinler (Muhtemelen şartname 350km hızı kaldıracak şekilde dizayn edilmiştir)
Proje de Hızlı tren projesidir.
Yanlış bilgilendirmeler olmasın. Bu yazıyı internette okuduğumda şu iki satır nedeniyle bendeki ciddiyetini kaybetmiştir.
@ Marmaray CR3 Project

Çevrimdışı GallardoMrt

  • C. Mert ERAYAN
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 36
  • İleti: 7
  • Demir ağlarla örelim evimizi..
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #28 : Temmuz 04, 2013, 01:01:35 »
CR nin anlamı, Commuter Rail anlamına gelmekte.
İhale isimlerine gelirsek:
BC1, Bosphorus Crossing , Boğaz Geçişi anlamında kullanılmakta, tek ihale yapıldı devam etmekte 29 ekimde açılışı olacak.
CR1, zamanında doğuş ve 2 ortak daha aldılar, TCDD hattı terketmemesi sebebiyle 2 sene yatan proje türlü sebeplerden ihalesi düştü.
CR2, Hyundainin aldığı vagon ve lokomotif ihalesi
CR3, CR1 in düşmesiyle ve CR2 ismi ihaleye çıktığından CR3 olarak çıkmıştır. Commuter Rail yani banliyö hattını tarif eder.
@ Marmaray CR3 Project

Çevrimdışı serkan kaçar

  • Serkan Kaçar
  • Kulüp Üyesi
  • Forum Üyesi
  • Yer: yak?nda maltepe
  • Yaş: 49
  • İleti: 1250
  • bende varım
Ynt: Türkiye Siemens'ten Yedi Adet Hızlı Tren Alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #29 : Temmuz 04, 2013, 08:47:41 »
Mert bey paylaşım için teşekkür ederim projenin içinde biri olup olaylara en yakın sizsiniz sizin akdardıgınız bilgiler sayasinde  bilgi kirliliginin önüne bir nebze geçmiş olduk

selamlar
Serkan kacar yaşlanarak degil, yaşayarak tecrube kazanilir. Zaman insanlari degil,armutlari olgunlastirir.

Çevrimdışı kemalomay

  • Kemal Omay
  • Administrator
  • Forum Üyesi
  • Yer: istanbul
  • Yaş: 25
  • İleti: 2880
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #30 : Temmuz 06, 2013, 00:55:17 »
Mert kardeşim , seni Allah gönderdi sanırım.
Marmaray ve hızlı tren projesi ile ilgili o kadar çok soru var ki kafamızda , şunlardan bildiklerini yaz lütfen , bilmediklerini de öğrenip yazsan  ne iyi olur.Selamlar sevgiler.

1) Hızlı trenin son durağı neresi olacak ? ( Pendik - Gebze - Söğütlüçeşme - H.Paşa ??? )

2) Hızlı tren ne zaman bitecek ? ( İstanbul-Ankara tabi )

3) Gebzeden sonra yolu 3 hat yapmayı gerçekten düşünüyorlar mı ? ( bence Pendikten sonra bu iş imkansız , mesela Göztepe istasyonu asla 3 hat olamaz , vb yerler çok )

4) Hattı 3 yol yapmayacaklarsa neden 2 yıl seferleri iptal ettiler , hatları yenilemek 2 yıl sürmez.

5) Banliyö ile Marmaray nerede birleşecek.? Ya da birleşecek mi ?
YAŞLANDIĞIMIZ İÇİN OYUN OYNAMAYI BIRAKMAYIZ , OYUN OYNAMAYI BIRAKTIĞIMIZ İÇİN YAŞLANIRIZ.   G.BERNARD SHAW.

Çevrimdışı GallardoMrt

  • C. Mert ERAYAN
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 36
  • İleti: 7
  • Demir ağlarla örelim evimizi..
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #31 : Temmuz 06, 2013, 13:25:05 »
1) Hızlı trenin son durağı neresi olacak ? ( Pendik - Gebze - Söğütlüçeşme - H.Paşa ??? )

2) Hızlı tren ne zaman bitecek ? ( İstanbul-Ankara tabi )

3) Gebzeden sonra yolu 3 hat yapmayı gerçekten düşünüyorlar mı ? ( bence Pendikten sonra bu iş imkansız , mesela Göztepe istasyonu asla 3 hat olamaz , vb yerler çok )

4) Hattı 3 yol yapmayacaklarsa neden 2 yıl seferleri iptal ettiler , hatları yenilemek 2 yıl sürmez.

5) Banliyö ile Marmaray nerede birleşecek.? Ya da birleşecek mi ?

Kemal Bey selamlar,

1. TCDDnin kararına bağlı olacaktır. Hızlı Tren durakları haydarpaşa,bostancı,maltepe,pendik,gebze olark planlanmıştır anadolu yakasında bu bölgelerde duracağını düşünüyoruz. Bunu da oralarda kurulacak olan IC Peronlarından yola çıkarak söylüyoruz.

2. Bizim iş 2015 de bitecek diğer taraf bizden bağımsızdır.

3. Tüm hat 3 şerit olacaktır. Göztepedeki tarihi istasyon yerinden sökülecek büyük hidroliklerle zarar verilmeden, inşaat bittikten ve oradaki karayolu üstgeçidi yapıldıktan sonra yerine oturtulacaktır. Projenin en ilgi çeken detayı olacaktır zamanı geldiğinde ama tüm yol 3 şerit olacaktır. Bunun için gerekli istimlak ve yıkımlar tamamlanmıştır. Eski tarihi binalar ve istasyon binaları korunacaktır. Yeni istasyonlar hattın ortasında yer alacaktır, IC peronları kenarda olacaktır.

4. Hat minimum 3 şerit olacaktır, bazı noktalarda depo alanları loko yıkama alanları, bekleme noktaları ile makaslarla daha fazlasına da çıkacaktır. Yüm yarma şeklinde açılan (erenköy göztepe arası mesela yada bakırköy) bölgelere boylu boyunca kazıklar çakılarak sonrasında eğimli toprak da kenarlardan alınarak 3 hatlık yol açılmaktadır. Gebze pendik arası da bu şekilde olmuştur. Düzlükte giden yerlerde de kenarlara gövenlik için gene istinat duvarları yapılmıştır, yakında ses bariyerleri de gelecektir.

5. Banliyö söğütlüçeşmeden sonra tepe nautilus önünde BC1 kapsamında yapılan Ayrılıkçeşme istasyonunda duracak haydarpaşaya girmeden, orası ayrıca kartal-kadıköy metrosuna da aktarım noktası olacak, sonrasında tren karşıdaki atatürk veya yavuz tüneline girip üsküdar-eminönü-yenikapı-şekilinde karşıya geçecek, karşıda zemin üzeri ilk kazlıçeşme istasyonunda durup sonra mevcut güzergahtan halkalıya kadar gidecek. Yani gebzede oturduğunuz koltuktan halkalıda ineceksiniz. Bi saatten biraz fazla sürede.
@ Marmaray CR3 Project

Çevrimdışı irfantprk

  • ?RFAN TOPRAK
  • Kulüp Üyesi
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 53
  • İleti: 505
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #32 : Temmuz 07, 2013, 15:49:40 »
Mert bey paylaşımınız için teşekkürler.

Bilgi kirliliğine gerçekten son verdiniz,ama birazda suçluyu yanlış yerde mi arıyoruz ne?

Kendi kendime düşünüyorum hakkaniyetli ve adil olmak benim için çok önemli.(sözüm yanlış anlaşılmasın ben insanlar hakkaniyetsiz demiyorum.).Travesleri değişmiş hızlandırılmış tren hattında Pamukova daki viraja 30 km hızla girmek varken 85 km hızla girilip 37 kişinin hayatına maloluyor.Görevli değilde devlet ve devlet yetkilileri günah keçisi oluyor.

Almanya'da ıce hızlı treni Eshede kasabasında kaza yaptı 55 alman öldü.,ünlü alman manyetik treni magrev hat üzerindeki servis aracına çarptı onlarca insan öldü.Kimse Alman başbakanı Merkel'i suçlamadı.Türkiye de bu kaza olsaydı devleti topa koyarlardı.Şimdi aklıma şu soru geliyor,,Siemensin ice trenleri de vukuatlı,kabahat trendemi,başbakandamı teknik bakımı yapanda mı? scada odasında makasları ve trenleri kontrol eden kişide mi? yoksa treni kullanandamı ?

Asla siyasi ve ideolojik konuşmam kimseyide itham altında bırakmak istemem,zaten siyasetçi ve yönetici ismi kullanmadım ''devlet''terimini kullandım.Hiç bir yere çekmeye gerek duymadan söylüyorum.Kazlıçeşme hattı ve marmaray yeni kapı hattında çok kez bulundum.Gerçekten siyaset gözetmeden söylüyorum.Yapılan çalışmaları görünce gerçekten takdir ettim..

Şimdi diyeceksiniz ki İgdaş doğalgaz acil ekibindeki insanın marmaray da ne işi var?
hemen söyleyeyim sondaj ve tünel geçişlerinde sıksık bizi ararlar ve doğalgaz yeraltı hat yönlerini belirleriz.Bizi ihtiyaç anında çağırırlar ve doğalgaz hat yönlerini sorarlar.O kadar profosyönel çalışıyorlar ki,gerçekten takdir etmemek mümkün değil.Teknik emniyet eğitimi defalarca aldığım için çalışanların çalışma gözlüğü,emniyet kemeri,baret vs gibi  gerekli ekipmanları nasıl kullandıklarına hep dikkat etmişimdir.Denetimi çok sıkı gördüm.Bu denli büyük çalışmada 7 yıldır iş kazasının olmamamsı başka bir takdir olmalıdır.En azından ben takdir ettim. Yerin altında çalışan araçları görseniz hayret edersiniz.Ama  malesef resimde çektirmiyorlar.

Bazen devletin hata yaptığını söylüyorum .Bu kadar büyük yatırıma ne gerek var.Arbalar için yap 2 adet e-5 karayolu gibi yol.Oh tamam trafik  halloldu.

Hızlı tren alacaksan ice alma,Fransız Alstom Tgv al.Çünkü Tgv hiç kaza yapmadı.Marifet kavuktamı?yoksa kullanada mı?Doğalgaz patlamasına müdahale ettiğmizde vatandaşa zarar gelmemesi için yaşadığmız stres beni Hipertansiyon hastası yaptı.Yaşamayan bilemez.İşin içinde hız olunca tabiki kaza riski var.ya uçağa trene binmeyeceğiz,yada işi yapanları çık iyi eğitecekler.Ama  bu ülkede bence güzel şeyler oluyor.Karmsar olmamalıyım.İyimser olmalıyım.Hepimiz iyimser olalım dileklerimle.

selamlar..........


« Son Düzenleme: Temmuz 07, 2013, 18:22:03 Gönderen: irfantprk »

Çevrimdışı GallardoMrt

  • C. Mert ERAYAN
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 36
  • İleti: 7
  • Demir ağlarla örelim evimizi..
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #33 : Temmuz 09, 2013, 01:05:58 »
İrfan Bey yazdıklarınızda haklılık payı mevcut lakin ülkede olması normal olan şeyler olağanüstü gösterilince normal dışı şeyler de olağanüstü hal oluyor haliyle :) Misal bir hanım sokakta yürürken tökezlese 1-2 kişi bakar geçer, fakat miss Turkey yarışmasında tökezlerse farklı olur zira orada nasıl yürüdüğünü insanlara sunmakta. Normal olması gereken herşey önce gözardı edilip sonra göz önüne çıkarılıyor malesef, bugün taksim parkının açılması (!) gibi..

Bu bahsedilen ihaleye ALSTOM da fiyat verdi fakat yanlış hatırlamıyorsam 550 milyon gibi bir fiyatla girdiler. Belki Alstom da siemens in elektrik parçalarını kullanıyordur içinde belki ABB vardır yada kendi parçaları ama Alstomdaki ar-ge siemens in önündedir. Lakin yarı fiyat verince tabi trenler siemens oldular. Kısmetse Alstom bir ihale alırsa çok çalışmak istediğim bir firmadır kendisi.
@ Marmaray CR3 Project

Çevrimdışı kemalomay

  • Kemal Omay
  • Administrator
  • Forum Üyesi
  • Yer: istanbul
  • Yaş: 25
  • İleti: 2880
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #34 : Temmuz 10, 2013, 00:04:27 »
Mert kardeşim , bilgiler için çok teşekkürler.

Hattın 3 raya çıkarılması ile ilgili yazdıkların çok ilginç , bakalım uygulayabilecekler mi.?

Lütfen yeni şeyler öğrendiğinde bizlere de tekrar yaz.
YAŞLANDIĞIMIZ İÇİN OYUN OYNAMAYI BIRAKMAYIZ , OYUN OYNAMAYI BIRAKTIĞIMIZ İÇİN YAŞLANIRIZ.   G.BERNARD SHAW.

Çevrimdışı Ali Nedim

  • Kulüp Üyesi
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 55
  • İleti: 344
  • Üye No: 172
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #35 : Temmuz 18, 2013, 23:31:05 »

Merhaba;

Konunun yurtdışı yansımaları...

http://www.railjournal.com/index.php/rolling-stock/tcdd-orders-first-300km-h-trains.html?channel=523

Sevgiler Saygılar

Ali Nedim ULUS

Üye No: 172 - TCDD olan ne varsa...

Çevrimdışı Ali Nedim

  • Kulüp Üyesi
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 55
  • İleti: 344
  • Üye No: 172
Dünya devleri hızlı trene yetişmek için kuyrukta
« Yanıtla #36 : Ağustos 14, 2013, 09:15:09 »

Merhaba;

Bu günkü Akşam gazetsinde çıkan haber:

http://www.aksam.com.tr/ekonomi/dunya-devleri-hizli-trene-c2yetismek-icin-kuyrukta/haber-235095

Hayırlı olsun diyelim. Kaliteli ve hızlı tren seyahatleri bizi bekliyor.  TCDD durdu durdu. Acayip şaha kalktı. İlerleyen günlerde hep birlikte göreceğiz.

Sevgi Saygılarımla

Ali Nedim ULUS
Üye No: 172 - TCDD olan ne varsa...

Çevrimdışı LIMATRAIN

  • Kulüp Üyesi
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 52
  • İleti: 296
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #37 : Ağustos 18, 2013, 13:59:37 »
Nedim bey güzel paylaşımınız için teşekkürler

Benimde bulduğum MARMARAY bilgilendirme bültenini ekte te forum takipçileri için sunuyorum

 http://www.erisilebiliristanbul.org/Calismalar/Documents/marmaray_istasyonlar.pdf

Çevrimdışı Ergün

  • Ergün ÖRENTEL
  • Kulüp Üyesi
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 38
  • İleti: 222
    • E Hobby
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #38 : Eylül 24, 2013, 09:43:00 »
Siemens Vectron + TCDD Velaro

yola koyulanlar;

[youtube=425,350]ajhddKcKYMo[/youtube]

[youtube=425,350]M-5-zEXEbkY[/youtube]

Çevrimdışı Ali Nedim

  • Kulüp Üyesi
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 55
  • İleti: 344
  • Üye No: 172
Ynt: Türkiye Siemens'ten yedi adet hızlı tren alıyor.(ICE-3 Velaro)
« Yanıtla #39 : Eylül 24, 2013, 23:16:19 »

Merhaba;

Sedat Bey ve Ergün Bey, sizlerin paylaşımları için çok teşekkür ederim.

TCDD nin de sitesinde 14 - 21 Eylül tarihleri arasında gelecek setlerin renkleri için 8 ayrı seçenekli oylama yapılmıştı. ( Şahsen ben turkuaz renkli olanı oy yağmuruna tuttum.) Hangisi kazandı yakında göreceğiz. Alman Demiryolların da (DB) setler 7 şer vagonluk ama video da yanlış saymadıysam 8 vagonluk. Neyse ICE olsun da kaç vagon olursa olsun diyeyim.

Sevgi Saygılarımla

Ali Nedim ULUS
Üye No: 172 - TCDD olan ne varsa...