Kasım 18, 2017, 17:48:18 *
Merhaba, Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya üye olun.















Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Duyurular:
Foruma üye olmak isteyen arkadaşlarımızın başvurularında isim, soyisim, yaş, yer ve telefon numarası bilgilerini eksiksiz ve doğru vermelerini bekliyoruz.
Eksik bilgi ile başvurular kabul edilmeyecektir, bilgileri eksik veya yanlış olan üyelikler kaldırılacaktır.
Foruma yeni üye olan arkadaşlarımızın kendileri ile ilgili kısa bir tanıtımı "Yeni üyeler lütfen kendinizi tanıtın" bölümünde bir mesaj ile yapmalarını bekliyoruz.
 
   Ana Sayfa   Yardım Giriş Yap Kayıt  
Sayfa: [1]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: YURTDIŞINDAN GÖNDERİLMEYEN ÜRÜN  (Okunma Sayısı 835 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
TRAINMAN
Forum Üyesi

Offline Offline

Adı Soyadı:
Metin TOKMEN

Yaşadığı Yer:
BOLU

Yaş: 60

Mesaj Sayısı: 147



« : Haziran 20, 2017, 13:27:02 »

Modellauto Riedl
Arkadaşlar,diaroma askeri araçlarımı tamamlamak için Almanyanın Erfurt şehrinde yerleşik Modellauto Riedl isimli firmadan sipariş vererek banka hesaplarına (Sven Riedl) 44,40 Euro para havalesi yaptım (Banka masrafı hariç), fakat 06.06.2017 tarihinde para hesaplarına geçmesine rağmen sitedeki hesabımda ödenmedi görünmekte olup ve siparişimi göndermediler. Gönderdiğim maillere dahi cevap vermiyorlar.EBAY ın da satıcısı olduğunu farkedince sipariş veriyormuş gibi oradan irtibata geçmek istedim yine cevap yok,EBAY a bu satıcınız faalmi diye sordum yine cevap yok.Firmanın bilgileri aşağıdaki gibi.Oralarda tanıdığı olan varsa telefonundan öğrenebilirmi neyin nesi bunlar.Para çok fazla değil ama Almanya gibi bir yerden kazıklanmak ağırıma gitti.
Selamlar sevgiler.
Metin TOKMEN


Stollbergstraße 59
99086 Erfurt
Deutschland
 
Telefon 0049/361/7312341
Fax 0049/361/5549889
Inhaber: Sven Riedl
E-Mail riedl@schlosserei-riedl.de
Inhaber und Vertretungsberechtigt: Sven Riedl
 
St-IdNr.: DE192817054
Logged
atlantis
Forum Üyesi

Offline Offline

Adı Soyadı:
Onur ÖZDEMİR

Yaşadığı Yer:
İzmir

Yaş: 37

Mesaj Sayısı: 102



WWW
« Yanıtla #1 : Haziran 21, 2017, 08:30:45 »

Kramm'da da ürünleri toplamaları bazen 15 günü bulabiliyor. Kredi kartından para çekmeyi de ondan sonra yapıyorlar. Öyle bir şey olabilir mi sizinki de?
Anladığım kadarı ile bu firmalar stok tutmayıp ürünü direk firmadan alıyorlar.
Logged
TRAINMAN
Forum Üyesi

Offline Offline

Adı Soyadı:
Metin TOKMEN

Yaşadığı Yer:
BOLU

Yaş: 60

Mesaj Sayısı: 147



« Yanıtla #2 : Haziran 21, 2017, 18:43:46 »

Sitedeki hesabımda henüz ödeme yapılmadı deniyor (Not payed yet)ben 03.06.2017 tarihinde banka havalesi yaptım ,banka bilgilerimde de 06.06.2017 tarihinde  hesaplarına geçtiği bilgisi var. Sitede İngilizce ve Almanca seçimi de yapılabiliyor, ingilizce nerdeyse sitelerin  tamamı cevap veriyor zaten, bunlar maillerime hiç cevap vermiyorlar, sipariş verdiğim ürünü de şu an kaldırmışlar stokta yok görünüyor.
Rusya dan ve Romanya dan bile sorunsuzca tren seti aldım ben ilk defa başıma geliyor böyle bir şey. EBAY dan bile bu satıcıya bir ürün için yoklama soru sordum cevap yine yok! Alman elçiliğine yazdım ,Bankasına yazdım yanıt henüz gelmedi, Almanya nın ilgili birimlerine de yazacağım bakalım ne olacak. Birde adamın başına bir şey gelmiş olabilir, yardımcı olabilecek arkadaşlar bunların faal olup olmadığı hakkında telefonlarından bilgi alabilseler her şey anlaşılacak.
İlgilenenlere ve ilgileneceklere şimdiden teşekkür ederim yoksa adamı Almanya da bulacağım!

Selamlar, sevgiler arkadaşlar.
Metin TOKMEN
Logged
CAN
Kulüp Üyesi
Forum Üyesi
*
Offline Offline

Adı Soyadı:
Osman Can Becan

Yaşadığı Yer:
Ankara

Yaş: 66

Mesaj Sayısı: 564



« Yanıtla #3 : Haziran 22, 2017, 02:06:04 »

Merhaba,

Size başımdan geçen bir olayı anlatayım. Yaklaşık iki sene önce AJM railways (İngiltere) isimli, daha önce hiç tanımadığım bir şirketten internet üzerinden model trencilikle ilgili bir elektronik devre sipariş ettim, ödemeyide kredi kartımla yaptım. Siparişimin ve ödememin alındığına dair teyit geldi. Genelde tanınmadık sitelerden alışveriş yapmam ama bu devreyi başka yerden temin etmeme olanak yoktu.

Sitenin sahibi Amanda Jane Montage isimli bir hanım ve site girişindede trencilikle alakasız bir resmi var. (Hoş bir hatun diyebilirim)

Uzatmayayım, aradan iki aya yakın bir zaman geçti, bir ses çıkmadı. Yaklaşık 35 sterlin tutarında bir siparişdi. Üzerine gitmedim, vazgeçtim.

Yaklaşık ikibuçuk ay sonra bu hanımefendi bana uzun bir özür mesajı yolladı. Kendisi yurtdışında iken web sitesinin hacklandığını, bu işi düzeltip, müşteri bilgilerine ve hesaplara ancak ulaşarak bana dönebildiğini, iyiniyet belirtisi olarakda posta bedeli olan 8 sterlini kredi kartı hesabıma iade ettiğini söyledi. Hakikaten 10 gün sonra siparişim elime ulaştı ve söylediği meblağ kredi kartıma iade edildi.

Bundan 10 sene evvel Amerikada bir şirketle buna benzer bir sorun yaşadım. Şirketin sekreteri (belki inanmayacaksınız) iki saate yakın bir süre Messenger üzerinden benimle kesintisiz konuşarak sorunumu halletti.

Demek istediğim, bu gibi küçük şahıs şirketleri sağlık, hastalık, iletişim v.b. sorunlar yaşayabiliyorlar. Almanyada internet üzerinden satış yapan, ve hele E-bay hesabı olan şirketler kredibilitelerini kaybetmemek için yasal olmayan davranışlarda bulunmuyorlar.

Bir örnek daha vereyim. Birkaç ay önce gene hiç tanımadığım bir Alman sitesinden, E-bay üzerinden BR 185 aydınlatma modifiye kiti almak istedim. Satıcı, malzemeyi heryere ve Türkiyeye posta masrafı almadan yolluyor ancak, PayPal dışında ödeme kabul etmiyordu. Kendisine E-bay üzerinden mesaj attım, kredi kartı ödememi kabul edermi diye. Cevap bile vermeye tenezzül etmedi. Bende Kanadada ikamet eden bir arkadaşıma rica ettim, kendi PayPal hesabından satın alması için. E-bay üzerinden yapılan siparişden ve ödemeden sonra, satıcı posta masrafı ödenmeden bu malı Kanadaya göndermeyeceğini söyledi. Hemen E-bay e mesaj yollayarak siparişle ilgili sorunumuzu aktardık. Daha bir hafta geçmeden mal elimize ulaşdı.

Özür dilerim, konuyu uzattım. Gayem yaşadığım deneyimleri sizle ve diğer üyelerimizle paylaşmak, bilgi aktarmak nedeni ileydi. Umarım faydalı olmuşdur.

Saygı ve sevgilerimle,

Can
   
Logged
Arda Tırmaş
Forum Üyesi

Offline Offline

Adı Soyadı:
Arda Tırmaş

Yaşadığı Yer:
Antalya

Yaş: 40

Mesaj Sayısı: 25



« Yanıtla #4 : Haziran 22, 2017, 18:54:37 »

Can sıkıcı bir durum, ebay den ben de mesaj attım bakalım dönecek mi
Logged
TRAINMAN
Forum Üyesi

Offline Offline

Adı Soyadı:
Metin TOKMEN

Yaşadığı Yer:
BOLU

Yaş: 60

Mesaj Sayısı: 147



« Yanıtla #5 : Haziran 22, 2017, 20:01:21 »

Şimdi İngilizce yazdıklarımı birde Almancaya çevirerek göndereceğim bakalım ne olacak, benim tek hatam uzun süre bulamadığım bir ürünü herhangi bir sitede görünce pazar günü pat diye sipariş vermek ve ödeme yapmak oldu , aslında önceden bir yazışıp okey almak en garantisi. En tehlikeli Rusya ve Romanya dan alışverişte problem çıkmayınca bir Alman firmasından böyle bir şey ummuyor insan. Neyse herkese teşekkürler, bir gün yolum mutlaka Almanya ya düşer herhalde.
Selamlar sevgiler.
Metin TOKMEN
Logged
TRAINMAN
Forum Üyesi

Offline Offline

Adı Soyadı:
Metin TOKMEN

Yaşadığı Yer:
BOLU

Yaş: 60

Mesaj Sayısı: 147



« Yanıtla #6 : Haziran 26, 2017, 16:16:30 »

Bu firmanın (Modellauto-Riedl) Toysandmore-Riedl adında ikinci bir firmasını buldum oradan nihayet cevap verdiler. Nedeni ise benden kesilenin haricinde 10Euro banka masrafı da onlardan kesmişler onu göndermemi istiyorlar. Arkadaşım bu güne kadar neden maillerime cevap verip te söylemediniz ,her yeri haberdar ettim ,sizin gibi ciddi bir alman firmasına yakışıyor mu diye birde sitem ettim. Sonunda iş anlaşıldı yani.
Logged
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

MySQL ile Güçlendirildi PHP ile Güçlendirildi Powered by SMF 1.1.1 | SMF © 2006, Simple Machines LLC XHTML 1.0 Geçerli! CSS Geçerli!