Gönderen Konu: TCDD Beni deli etti.!  (Okunma sayısı 2226 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Kahraman

  • Kahraman
  • Kulüp Üyesi
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 48
  • İleti: 257
    • Tekno Kurgu Mimarl?k
TCDD Beni deli etti.!
« : Aralık 28, 2010, 02:30:10 »
Ekte TCDD ye attigim maili gorebilirsiniz.

Iyi Gunler Sayin Yetkili
Slkl slk trenle seyahat etme cabasindayim.
Neyzaik ki web sitesi uzerinden bilet satis programinizin durumu icler acisi.
Internet explorer haricinde kullanilamadigi gibi guvenlik sertifikalarinizdan dolayi explorer surekli olarak activex guvenliklerinden  kaynaklanan problemlerden dolayi sistemde sorun yaratmakta. Kredi kartimizin guvenligi zayiflamakta.
Ikinci olarak
Ben eger Ankara-Haydarpasa istikametine gidis donus bileti aldigim zaman. Illa donusumu aldigim trenlemi yapmak zorundayim?
Yani Fatih Expresi ile gidiyorsam Fatih expresi ile mi donmek zorundayim? Ben YHT yi de kullanarak donmek istiyorum. Ek YHT ucreti ile bu islemi yapamazmiyim. Illa ayri ayri bilet mi almam gerekiyor.
Ekte size birkac ekran goruntusu gonderecegim. Yaklasik 1 saatdir ugrasiyorum ama sorunun internet satis sistemizniden kaynaklandigi acik secik ortadadir.
Ekte 11 Ocak 2011 Sali gunu sabah 7 eskisehir ekspresini kullanarak 12:15 deki YHT ile Ankaraya geri donmek istiyorum.
Gidis biletimi Fatih ekspresi ile aldigim icin kombine satisi esnasinda bana "'28121000283' Numaralı Bilet Kombine Satış Ekranlarından Yapılmamıştır, Normal İade Ekranından Deneyiniz !" hatasini veriyor
1. Normal iade nedir?
2. Neden biletimi iade edecegim?
3.Bahsettigi Bilet degisikligi ekrani Normal Degisiklik adimi midir?
Degistirecek olsam fatih ekspresi ile degil kombine bilet araciligiyla gene yht ile gitmek zorundayim. Ama ben Fatih ile gitmek istiyorum.

Asagida goreceginiz ekran alintilari 11.Ocak 2011 de YHT treniniz olmadigini gostermekte
3 ayri bolumden YHT ile bilet almaya calistigimda
1. Kombine Bilet
2. Tren Bilgisi danisma
3. Bilet Satis
Asagidaki siralamasini dosya ismine gore yaptigim ekranlarla karsilasmaktayim.

Bunun sonucunda
1. Eskisehiden Saat basini 15 dakika gece kalkan ornegin 12:15 trenlerinin isminin hala eski kalkis saatlerindeki 12:00 ismi ile durmasi abesle istigal
2. 2011 Yilina ait tren bilgisinin suandan itibaren 20 gun bile etmeyen ileri tarihli program bilgisinin sisteme islenmemis olmasi ciddiyetsizlik ornegi
3. Bilet satisi icin yapilan programin en basit bir otobus firmasinda yapilan programdan cok da karmasik, zor, kendi icinde tutarsiz ve acemilikle hazirlandigini gozukmektedir.

lutfen 150 YILIIK bir tecrubenin sonucunda. Kendi sistemlerini gerekli ve uygun kisilere denetleterek, 70 milyon TURK vatandasinin hizmetine sokunuz. Eminim benim gibi 1000lerce kisi ayni problemleri yasiyor ancak size bukadar acik ve net yazi yazmiyor ve bunun sonucunda da trenleri ulasim araci olarak kullanmamayi tercih ediyorlardir.

Gereginin IVEDIKLE yapilmasini  saygilarimla arz ederim
Kahraman MELEK
Mimar
Cep tel: 0533 3751489
Faks : 312 3509829
Demirhendek Cad. No:40/2 SIteler ANKARA
     
    .---- -  -
   (   ,----- - -     \_/        ___  c--U---^--'o  [_  |--------------'_| /_(o)(o)--(o)(o)
 ====================================================================================================================================================================