Gönderen Konu: Çamlık Müzesinden üzücü fotolar  (Okunma sayısı 9013 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

marklinfan

  • Ziyaretçi
Çamlık Müzesinden üzücü fotolar
« : Mayıs 17, 2007, 23:18:34 »
Maalesef aşağıdaki görüntüler yüreğimizi burktu.
Bu yüzden şehirlerine demiryolu ulaşmış tüm dostlarımızı
kendi bölgelerinde ölüme terk edilmiş bu tip lokomotifler
var ise bulup fotoğraflayarak ortak bir katalog çalışması yapmaya davet ediyorum.

Saygılar
Ayhan







« Son Düzenleme: Mayıs 18, 2007, 00:32:20 Gönderen: agulday »

mali87

  • Ziyaretçi
Ynt: Çamlık Müzesinden üzücü fotolar
« Yanıtla #1 : Mayıs 17, 2007, 23:50:09 »
   Ayhan bey bendende bir fotoğraf. :( :( :(

   mali...

uluozgur

  • Ziyaretçi
Ynt: Çamlık Müzesinden üzücü fotolar
« Yanıtla #2 : Mayıs 18, 2007, 08:58:55 »
Ayhan Bey,

Erkut abinin de dediği gibi bunlar muhtemelen gelecek seneye kurtarılırlar. Ben aslında bunlara Erkut abi'nin el atıp weathering yapmasından korkmuştum. ;D

ktuzunalp

  • Ziyaretçi
Ynt: Çamlık Müzesinden üzücü fotolar
« Yanıtla #3 : Mayıs 18, 2007, 17:08:21 »
Bu makinaların "eti" o kadar kalın oluyor ki, kolay kolay eriyip bitmezler. Günün birinde birilerinin gönül verip kurtarmalarını dilerim.

Çevrimdışı Jazzista

  • Forum Üyesi
  • Yer: İstanbul
  • Yaş: 32
  • İleti: 285
Ynt: Çamlık Müzesinden üzücü fotolar
« Yanıtla #4 : Mayıs 18, 2007, 17:17:07 »
İç acıtan fotograflar.Bende birkaç fotograf eklemek istedim.Zafer Yenidünya isimli bir şahıs tarafından çekilmişler.Hatta aldığım sitenin adresini vermek istedim,değişik fotograflar var...
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=26327&start=0

Çevrimdışı Jazzista

  • Forum Üyesi
  • Yer: İstanbul
  • Yaş: 32
  • İleti: 285
Ynt: Çamlık Müzesinden üzücü fotolar
« Yanıtla #5 : Mayıs 18, 2007, 17:30:16 »
Bu arada asla unutmamamız gereken önemli elektrikli lokomotiflerimizden olan birkaç BB4000 fotografı göndermek istedim.Onlar da malesef çürümeye mahkum edildiler...

Çevrimdışı Jazzista

  • Forum Üyesi
  • Yer: İstanbul
  • Yaş: 32
  • İleti: 285
Ynt: Çamlık Müzesinden üzücü fotolar
« Yanıtla #6 : Mayıs 18, 2007, 17:30:56 »
Devamı.

Çevrimdışı Jazzista

  • Forum Üyesi
  • Yer: İstanbul
  • Yaş: 32
  • İleti: 285
Ynt: Çamlık Müzesinden üzücü fotolar
« Yanıtla #7 : Mayıs 18, 2007, 17:31:49 »
.

Çevrimdışı Jazzista

  • Forum Üyesi
  • Yer: İstanbul
  • Yaş: 32
  • İleti: 285
Ynt: Çamlık Müzesinden üzücü fotolar
« Yanıtla #8 : Mayıs 18, 2007, 17:33:55 »
Ve son.(Bu fotograflar Ergin Tönük'ün web sitesinden alınmıştır.)

Çevrimdışı Jazzista

  • Forum Üyesi
  • Yer: İstanbul
  • Yaş: 32
  • İleti: 285
Ynt: Çamlık Müzesinden üzücü fotolar
« Yanıtla #9 : Mayıs 18, 2007, 22:57:20 »
Rica ederim Ayhan abi daha buldukça göndermeye devam edeceğim...

Çevrimdışı lima train

  • SEDAT COKER
  • Forum Üyesi
  • Yer: BAKIRKOY
  • Yaş: 52
  • İleti: 83
  • Vicdan ile Zafer kazanılmaz
Ynt: Çamlık Müzesinden üzücü fotolar
« Yanıtla #10 : Haziran 09, 2007, 17:06:54 »
Sevgili dostlarım
Biribirinden güzel resimler için teşekkür (şahsen) ederim.
Çürümekte olan lokolar özellikle buharlılar için bende sizler kadar üzülmekteyim. Forumda ayrı bir kısım açacağım bu benim bir projem sizlerden destek bekliyorum
EU bildiğiniz gibi tarihi doku ile ilgili olarak hazırlanan projelere mali destek vermektedir. Bu sebeple iyi hazırlanacak bir dosyanın tabiki Ülkemizde tarihi dokuya destek veren (reklam olmasın diye kuruluşların isimlerini yazmıyorum) kuruluşlar ile hem lokolar hemde depolarda çürüyen vagonları kurtarma şansına sahip olabiliriz.

İstifa eden ve duyduğumda üzüldüğüm üyelerden bana bu konuda yardımcı olmalarını umuyorum. (Özellikle ANKARA grubu )  Şimdi bir çoğunuz benim için daha klübe bile üye olmadığın halde neden herkezi davet ediyorsun diye aklınıza soru gelebilir. bUNA KISACA CEVAP VERMEK GEREKİRSE BAZI SIKINTILARIN ÇIKACAÐINI DÜŞÜNMEM VE CLUB kavramının yasal prosedürler çerçevesinde oluşmamış olması sebebiyle (Dernekler Kanunu) pek düşünmedim

bU VESİLEYLE SPONSOR VE DESTEK BULABİLİR İSEK TÜM TREN SEVERLERI  bir arada toplayacak ve belkide çürümekte olan trenleri tekrar kurtarma şansına sahip olacağız.

Elimizdeki bu hazinenin Orient Express ve Istanbul - Hicaz demir yolu hattında (ki bu tarihi açıdan hiçbir ülkede bulunmayan bir fırsat )TURSAB ve TUROB (Türkiye Seyahat Acentaları birliği tarafından ve Türkiye Otelciler Birliği) Tarafından yapılacak görüşmeleri ve daha sonrasında finanasman sağlayacak bir yapının nasıl oluşturulabileceği hakkında gerekli bütün görüşmeleri yapmaya talibim.

Burada dünyadaki diğer örnekleri Bluetrain Tour veya Hindistanda çalışan benzer gezi trenlerinde iki yıl sonrasına rezervasyon kabulleri gerçekleşmektedir. Hele bu hatların tarihi rollerinide eklerseniz çalışan trenlerin ne kadar popüler olabileceğini düşünebilirsiniz.

Şimdi sizlerden ricam;
Sitelerde bulabildiğini ne kadar çekilmiş tarihi loko, vagon vs resmi ve diğer detayları ile burada yada Sn Harun bey in açacağı diğer bir alt başlıkta toplamamız.

Resim & Video & Döküman gibi tüm materyaller ile bir araya getirerek proje hazırlanması ve nihayetinde spğonsor dosyası hazırlanması (TUROB & TURSAB & TBMM & EU & ve fırmalar ingilizce/TURKCE ) ile bu konuyla ilgili olarak şansımızı denenmiz ve ÇÜRÜMEKTE OLAN DEÐERLERE SAHİP ÇIKMANIN ZAMANININ GELDIGINI DUSUNMEKTEYIM


Sevgi ve Saygılarımla


Sedat ÇOKER
LimaTrain
Sedat COKER / Lima Train

Çevrimdışı iceman

  • Jimmy Cem ERSÜ
  • Kulüp Üyesi
  • Forum Üyesi
  • Yer: izmir
  • Yaş: 48
  • İleti: 754
Ynt: Çamlık Müzesinden üzücü fotolar
« Yanıtla #11 : Ağustos 09, 2007, 19:04:31 »
O bölgedeki Narlı,Gölbaşı,K.Maraş,Gaziantep teki bütün Iskat lokoların hepsi çoktan kesildi....
Loko ların ustasıyım Roco ların hastasıyım.......