Gönderen Konu: Rezillik  (Okunma sayısı 3033 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı melihgumusel

  • Forum Üyesi
  • Yaş: 34
  • İleti: 1
Rezillik
« : Haziran 27, 2008, 22:15:28 »
Proses elektronik sitesinden yani modeltrenciler.com anasayfasında linki olan hobby shoptan 27 mayıs günü online alışveriş yaptım. Ödemeyi kredi kartımla yaptım. Bir istasyon ve bir çatı kaplama çıkartması sipariş ettim. Ve hemen sonra proses ofisini arayıp böyle bir sipariş verdiğimi ve ne zaman kargoya verebileceklerini sordum , yarın veririz dediler. Ve o gün bu gündür benim maillerime rağmen ürünü kargoya da vermediler bana cevap yazma gereği bile duymadılar.
ne desem bilemiyorum?
ayıp mı rezalet mi başka bişey mi...
« Son Düzenleme: Haziran 27, 2008, 23:08:37 Gönderen: Harun »

Çevrimdışı agulday

  • Ali U?u® GÜLDAY
  • Kulüp Üyesi
  • Forum Üyesi
  • Yer: ?stanbul
  • Yaş: 39
  • İleti: 172
Ynt: Rezillik
« Yanıtla #1 : Haziran 27, 2008, 23:06:20 »
Melih bey merhaba, ben Uğur...

Siparişiniz doğru. telefonda ise benimle görüştünüz... Ancak sizinle konuştuktan sonra kredi kartınızın limiti yetersiz olduğundan dolayı tahsilat yapılamadı. Hobbyshop adresinde belirtmiş olduğunuz telefon numarasından ise size 1 hafta boyunca ulaşamadım. 1 hafta içerisinde 2-3 kez tahsilat denedim fakat limit yetersiz olduğundan dolayı tahsil edilemedi. 1 hafta sonrasında ise sizin onayınız olmadan tahsilat işlemi denemedim. 1 hafta sonrasındaki aramalarımda sizinle irtibata geçemediğim için ([206]  23/05/2008 13:39:15) siparişiniz hala  bekleyen siparişler arasında durmaktadır...

Saygılar

Ali Uğur Gülday
« Son Düzenleme: Haziran 28, 2008, 09:21:37 Gönderen: Okan »
Uğu®

Çevrimdışı Harun

  • Administrator
  • Forum Üyesi
  • Yaş: 65
  • İleti: 2880
  • herşey MTK yüzünden...
Ynt: Rezillik
« Yanıtla #2 : Haziran 27, 2008, 23:29:04 »
Merhaba,

Uğur bey durumu izah etmiş ama haksızlık olmasın diye bir açıklama da ben getireyim.

Email göndermiş ve çok haklı olarak bize ulaşmış olduğunu düşünmüş olabilirsiniz.

Ancak biraz evvel email serverımızın kayıtlarına baktım ve sizin email adresinin bizim serverda SpamAssassin filtresinde spam kabul edilen email adreslerinden biri olduğunu ve bize hiç birinin ulaşmamış olduğunu gördüm. SpamAssassin filtresine takılan emailler direkt olarak siliniyor bize ulaşmıyor.

Bunun sizinle ilgili veya ilgisiz bir çok sebebi olabilir.

Mesela, bizim de başımıza geldiği için söylüyorum; reply adres olarak sizin emailiniz kullanılıp başka bir email adresinden, yani sizin hiç tanımadığınız birinden dahi spam emailler gönderilirse reply adres de otomatik olarak "SpamAssassin" kayıtlarına giriyor. Biz "SpamAssassin" uygulamasını severlarımızda otomatik olarak kullanıyoruz. Sebebini bilemeyiz ama sizin email adresiniz spam listesinde. Ancak biraz evvel manuel olarak bu listeden çıkarttım.

Yani şimdi bize email gönderirseniz bize ulaşacaktır.

Sonuç olarak durum Uğur beyin anlattığı gibi olmuş. Kredi kartınızın bakiyesi yeterli olmamış, size ulaşılamamış, kredi kartınızdan bir para çekilmemiş. Emaillerinize cevap alamadığınızı düşündüğünüzde telefon da edebilirdiniz.

Kredi kartınızdan para tahsil edilmiş ve bizimle en azından bir telefon ederek görüşmüş olsaydınız ve buna rağmen ürününüz hala gönderilmemiş olsaydı hakikaten rezillik olurdu.

Hala bir şikayetiniz varsa (0216) 418 07 08 numaralı telefondan bana ulaşabilirsiniz.

Selamlar,

Harun Yamanlar
« Son Düzenleme: Haziran 27, 2008, 23:30:54 Gönderen: Harun »